Türbanlı kadının içinden azgın bir fahişe çıktı

Merhaba sevgili sex hikaye severler.ben servet 23 yaşında yalnız yaşayan bi gencim. oturdugum apartmanda surekli selamlastigim bir komsum var. Bunlar evli bir çift ve onlarla geçen seks hikayemi size de anlatmak istiyorum. Komşumun eşi normalde türbanlı bir kadın. Ama ben daha sonraları bu çiftin hiç de göründükleri gibi olmadıklarını öğrendim. Harika bir gece yaşadım diyebilirim…

vizelere çalıştırdım karşılığında beni sikti

Selam porno hikayeleri okurları ben Ece Naz. 21 yaşına yeni girdim. Bursa’da yaşıyorum.  Türkçe öğretmenliği 2. sınıfım. Benimle aynı edebiyat fakültesinde okuyan Serkan ile sikişimi anlatıcam. Birgün okulun içinde kafede oturuyordum. Vize haftasıydı. Serkan geldi ders notları sordu olanları verdim fotokopi çektirmeye gitti filan. Şu kısmı anlıyor musun diye bir bölüm sordu. Anlattım sen baya iyi biliyorsun…

ilk erkegim part iii

İlk Erkeğim Part III Bu adam bende bağımlılık yapmıştı hatun beceriyordum ama illa onunlada yatacaktım yine akşam kapı çaldı gelen benim tokmakcım bize gel dedi bende sex kölesi gibi gittim ama durum farklıydı. Biraz önsevişme yalaşmalr sonucunda yine oralsex yapmaya başladım bayağı zevke geldi sikinin kafaından başlayıp enson iri yumurtalarını somuruyordum bu arada yumurtalarının kokusuda…

komsunun karisi

Komsunun karisi…………. slm millet isterseniz inanin ister inanmayin tam bir iki sene önce yani basimiza yeni komsular tasindi evli 35 yaslarindadilar adamin adi orhandi ve kadinin adida Burcuydu .kari kocaydilar efendim adami görünce resmen migdem bulandi ama bir hanimi var hemen seyiniz kalkar neyse ilk baslardan tabiki böyle demiyordum saygili davranip slm lasiyorduk ikisinlede ….

yakalanmak !…

Evet uzun süreden beri yazmıyorum neyse çekirge gibi bir yarrak yedim iki derken üçüncüsünde yakalanıyordum.bu olay 3 ay önce oldu çok amıştım evlenen eski tokmakcımın hanımı yanında değildi ee adam alışkın sevişmeye ihtiyacı vardı ama beni istemiyordu ama ben bunu kabullenemiyordum o azıma boşalan adam gitmiş asexüel biri gelmişti.bir gün .    gerçekten herşeye siki…

beden öğretmenim ve ben

Benim başımdan geçenler 3 yıl önce oldu. Ders yapmıyorduk. Öğretmenimiz de yoktu. Biz de hep sınıftan hemen tuvalete kaçıp geliyorduk dönüşümlü olarak. Sıra bana geldi. Ben hemen tuvalete gittim. Pisuvara işemeye başlamıştım ki müdür yardımcısı tuvaleti kontrole gelmişti. O çok    yakışıklıydı. Zaten beden eğitimi öğretmenliği de yapıyordu. Bana ‘napıyosun burda lan sen’diye kızmıştı. Ben…

muhtesem geceydi

Muhtesem Geceydi ! Selam ben Hakan Almanya Münichte yasiyorum , 34 yasinda siyah sacli ela gözlü bir bayim , Esimin bir Arkadasi Barbara vardi o Kadina hastaydim esime herzaman diyorum Barbarayla 3 lü yapsak acaba ne der diye , Esim bana gülerek istersen söyle ona ben cesaret edemiyorum nebileyim birazcik utaniyorum ya evet yada hayir…

Babamın doğum günündeki hediyesine bayıldımm

Merhaba arkadaşlar. İsmim Aydın. 36 yaşında işletme sahibiyim. Sizler ile ilk seks deneyimimi paylaşmak istiyorum. Babam tam bir hayat adamıydı. Hayatı dolu dolu yaşayan ve anın keyfini çıkarmayı çok seven keyfine düşkün biriydi. Son zamanlarında kimseye güvenmememi ve bu köyde sikmediği kadın kalmadığını söylerdi. Hikayeme dönmek gerekirse daha 16 yaşına girmemiştim ve yeni yeni sikim kalkıyordu….

Annemin hazin seks sonu 2

Merhaba erotik hikaye okurları… Diğer hikayemi okumanız gerekir öncelikle. Anlattığım üzere annemin kadınlığına sahip olan kişi bendim. Son zamanlarda annemle sex yaparken sürekli değişik şeyler hayal kuruyorduk. Annemi Başka biri sikerken Felan çok haz alıyorduk. Bi süre sonra yine bi sex yaparken boşaldım annemin üzerindeyim hala annem gerçekden başkasına siktirsene dedi ben o hazla öptüm…

Yengem ile yarak meraklısı aşkım

Merhaba ensest hikayeler okurları, ben elazığdan arkadaşlar isimleri doğru veremem malum burası ve konumumuz itibarı küçük ve tanınma itimalı fazla ondan dolayı şimdiden özür dilerim ben adım murat 27 yaşındayım bekar işimiz konumu durumumuz çok iyi madden zengin sayılan birileriyiz neyse hikayem yengemle aşkımın başlaması yengem 34 yaşında 1.78 boyunda iri yapılı çok ama çok…